31.12.2019 | Aktuality
Topení plynem je levné, ekologické a velmi pohodlné. Nevznikají saze, nemusí se přikládat, prostě jen topíte. Co ale dělat, pokud nemáte p...
Provádíme měření a regulace technologických procesů osvědčenými HW a SW systémy.
Zavádíme kogenerační jednotky s peletkovými kotly na společnou výrobu tepla a elektřiny.
Zajišťujeme kompletní topenářské služby, servis a prodej plynových kotlů a zařízení.
Specializujeme se na využití solární energie a instalaci fotovoltaických zařízení.
V oboru topenářství a kotle se zaměřujeme především na následující služby:
Abychom projektovou dokumentaci a individuální návrh řešení pro vaše potřeby zpracovali co nejlépe, navštíví vás naši technologové přímo v objektu, pro který je vytápění navrhováno.
Při projekční činnosti spolupracují naši projektanti profese topení, plyn a vzduchotechnika s technologem a navrhují individuální řešení optimálního systému vytápění. Zohledňují přitom technické podmínky, kvalitu vybraného zařízení i vaše investiční záměry.
Projektovou dokumentaci pro vás následně zpracují ve zvoleném formátu a samozřejmě dle podmínek stanovených ČSN.
Dodávka potřebného materiálu a montáž systému vytápění ve vašem objektu je pro náš tým samozřejmostí. Technické zázemí, dílny, skladové prostory i vozový park, kterými disponujeme, používáme k vaší spokojenosti.
Standardem je záruční a pozáruční servis v obvyklých lhůtách. Nadstandardní služby spojené s kontinuální havarijní službou jsou součástí smluv o dílo – servisních smluv a jsou zahrnuty v rámci nabídky našich služeb.
U vyhrazených plynových zařízení je nezbytné provádět pravidelné roční prohlídky. Jedná se o důkladnou kontrolu zařízení, při které se pečlivě prověří stav spotřebiče a diagnostikují se případné závady, které je potřeba pro bezpečný a bezporuchový provoz odstranit. Tyto pravidelné servisy jsou v naší společnosti koordinovány tak, aby si zákazník nemusel hlídat pravidelnost a je o návštěvě servisního technika vždy předem informován.
Při standardní servisní dosažitelnosti je zpravidla do 24 hodin od prokazatelného nahlášení závady na dispečink proveden servisní výjezd za účelem opravy nebo identifikace závady.
V případě potřeby umožňujeme klientům uzavřít s naší společností servisní smlouvu s definovanými servisními podmínkami, které se vždy individuálně sjednávají na míru klientovi. V režimu smluvního servisu lze sjednat servisní zásah i do šesti hodin od nahlášení závady.